Veelgestelde vragen

Is de voorraadstatus altijd actueel?

Op beata-lingerie.nl kunt u per maat zien of het artikel dat u geselecteerd heeft op voorraad is. Als een artikel niet voorradig is, zal een verwachte levertijd getoond worden. Deze levertijd is een verwachting, omdat wij het door u bestelde artikel na moeten bestellen bij onze leverancier. Uiteraard doen wij ons uiterste best om uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden.

Wat gebeurt er nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?

Wanneer u uw bestelling bij beata-lingerie.nl plaatst, ontvangt u een orderbevestiging waarop aangegeven staat wat de verwachte levertijd zal zijn.

Kan ik ook via de e-mail bestellen?

U kunt ook via de e-mail een bestelling plaatsen. Dit doet u door een e-mail te sturen naar info@beata-lingerie.nl met daarin de opgaaf van de artikelen die u wenst te bestellen en uw gegevens voor de afhandeling en verzending.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

U ontvangt uw bestelling altijd zo spoedig mogelijk. Houdt u rekening met een levertermijn van minimaal 4 werkdagen tot enkele weken, afhankelijk van de beschikbaarheid van het artikel. Wij werken met een beperkte voorraad en veel artikelen worden rechtstreeks bij onze leveranciers besteld. De meeste leveranciers zijn gevestigd in het buitenland, daarom kan de levertijd langer duren.

Mijn artikel is een cadeau, hoe kan ik dit aangeven?

Wanneer u uw bestelling als cadeau wilt ontvangen of cadeau wilt doen aan een ander, dan is dit mogelijk. U kunt dit doen via de cadeauservice op de website. Graag verzoeken wij u om bij het afrekenen in het notitieblok aan te geven welk(e) artikel(en) als cadeau verstuurd moeten worden. Voor deze service rekenen wij € 2,50 per artikelset.

Heef beata-lingerie ook een cadeaubon?

Ja, in onze webshop is het mogelijk een cadeaubon te bestellen. Wij hebben cadeaubonnen met een waarde van € 15, € 25 en € 50. Deze cadeaubonnen zijn vrij te besteden op de website www.beata-lingerie.nl. De bonnen zijn een jaar na aankoopdatum geldig.

Waar kan ik mijn kortingscode invullen?

Dekortingscode kunt u invullen op de afrekenpagina bij kortingcodes en klik dan vervolgens op kortingsbon gebruiken.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

iDEAL

Heeft u toegang tot internetbankieren, bij ING, ABN AMRO, Rabobank, SNS Bank, Fortis of de Friesland Bank? Dan kunt u zonder speciale software gebruikmaken van iDEAL, de makkelijkste manier van betalen op het internet. De betaling gebeurt altijd via een SSL-beveiligde server, die uw gegevens versleuteld verstuurt. Het voordeel is: snel, simpel en veilig online betalen via uw eigen bank.

Hoe weet ik of mijn pakket verzonden is?

Zodra uw pakket verzonden is ontvangt u een e-mail met daarin uw Track & Trace gegevens. Met deze gegevens kunt u precies zien wat de status is van de levering van uw pakket.

Hoe wordt mijn pakket bezorgd?

Al onze pakketten versturen wij met Post.nl. Zodra uw pakket verzonden is ontvangt u een mailtje met hierin de Track & Trace gegevens van uw levering. Een dag na de verzending zal u uw bestelling in een discreet doosje door een chauffeur van Post.nl aan u overhandigd worden. Als u op het moment van overhandiging niet thuis bent zal de chauffeur een briefje in uw brievenbus achter laten.

Kan mijn bestelling op een ander adres bezorgd worden?

Ja, dit is mogelijk. Bij het plaatsen van de bestelling kunt u aangeven naar welk adres uw bestelling verzonden moet worden.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Bij een bestelling vanaf € 150,00 is de verzending gratis. Dit geld alleen voor een normale verzending binnen Nederland. Voor bestellingen onder de € 150,00 is uw bijdrage aan de verzendkosten binnen Nederland € 7,95 en voor een aangetekende verzending € 10,25. Voor België rekenen wij voor een normale verzending € 13,00 en voor een aangetekende verzending € 14,65.

Kan ik zelf mijn bestelling op komen halen?

Aangezien wij geen winkelpand hebben is het  niet mogelijk om uw bestelling af te halen.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen. Wat nu?

Indien u het verkeerde artikel ontvangen heeft, vragen wij u om contact met ons op te nemen via info@beata-lingerie.nl. Vermeld u alstublieft uw bestelnummer alsmede de naam en het artikelnummer van het artikel dat u besteld heeft en de naam van het door u ontvangen artikel. Wij zullen spoedig contact met u opnemen over de verdere afhandeling.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Binnen 24 uur na het plaatsen van uw bestelling kunt u uiteraard annuleren. U kunt uw bestelling annuleren door een e-mail met uw bestelnummer te sturen naar info@beata-lingerie.nl. Graag vernemen we dan de reden van uw annulering.

Hoe kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?

U kunt het artikel tot 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Als de termijn van 14 dagen voorbij is, heeft u de artikelen definitief gekocht. Let op: uw retourzending wordt alléén in behandeling genomen nadat u uw gegevens op het retourformulier heeft ingevuld. Het retourformulier moet u daarvoor wel eerst even downloaden en uitprinten (klik hier) om het retourformulier te downloaden.

Retour adres:

Beata-lingerie

Emminkhuizerberg 76

3825BJ Amersfoort

Holland

Opmerkingen:

Wegens hygiënische redenen kunnen de volgende artikelen niet worden geretourneerd:

Strings

Slips

Boxershorts

Panty’s

Kousen

Bodystockings

Bikini broekjes

Badpakken

Heren badmode

Ook de volgende items kunnen niet worden geretourneerd:

Afgeprijsde artikelen mogen niet geruild/geretourneerd worden.

Artikelen waarvan de kaartjes zijn verwijderd.

Artikelen met vlekken.

Artikel zonder originele verpakking.

Artikelen die naar sigaretten rook of parfum ruiken.

Kost ruilen/retourneren mij iets?

De kosten voor het terugsturen van uw pakket zijn voor uw eigen rekening.

Wanneer wordt het bedrag teruggestort?

De kosten worden binnen de wettelijke termijn van 14 dagen naar u teruggestort. Wij streven er echter naar om dit binnen 1 week na ontvangst van uw retourzending gerealiseerd te hebben. De kosten van de retourzending zijn voor uw eigen rekening. Mocht u een vraag hebben over uw terugbetaling, dan kunt u altijd contact opnemen met info@beata-lingerie.nl

Hoe en waarom maak ik een account aan op beata-lingerie.nl?

Op beata-lingerie.nl kunt u gemakkelijk en snel een persoonlijk account aanmaken. Een voordeel van een account, is dat u bij een volgende bestelling uw gegevens niet nogmaals hoeft in te voeren.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

U kunt uw wachtwoord opvragen via “wachtwoord vergeten?” onder het inlogscherm voor bestaande klanten. Let op: u dient hier het e-mailadres in te vullen dat u binnen uw account heeft geregistreerd. E-mailadressen die niet geregistreerd zijn, worden niet door de webwinkel herkend.

Ik heb een klacht, waar kan ik deze melden?

Heeft u een klacht over een artikel of over onze dienstverlening, dan verzoeken wij u dit zo snel mogelijk te melden. U kunt dit melden door een e-mail te sturen naar info@beata-lingerie.nl

Staat uw vraag er niet bij?

U kunt  uw vraag naar het volgende e-mailadres sturen: info@beata-lingerie.nl